6 Οκτ 2011

Η "απόλυτη ευτυχία", που κάποτε έψαχνα

Υψηλές θερμοκρασίες σώματος / θερμόμετρο σε μη φυσιολογικά επίπεδα.

Είναι κάτι που βέβαια γνωρίζεις από πριν:
Η φράση "για πιάσε με, έχω πυρετό", με ψευτοκλαμμένο ύφος για να κερδίσεις συμπαράσταση,  παρακαλώντας να έχεις, διαφέρει κατά πολύ από το "έχω πάλι πυρετό, δεν την παλεύω καθόλου", με μάτια που στ'αλήθεια είναι κλαμμένα (αλλά δεν ξέρεις, από το σώμα ή την ψυχολογία) .

Την πρώτη φορά, γύρω στον Άυγουστο, ήρθε σε μορφή αμυγδαλίτιδας (κάτι που δεν έχω ξαναπάθει).
Με ταλαιπώρησε βέβαια περίπου 3 βδομάδες με διαφορετικών ειδών αντιβιώσεις.
Και όλα αυτά γιατί?? Γιατί κοιμήθηκα χωρίς sleeping bag για 2 συνεχόμενα βράδια. Τι κακό έκανα? Και δεν έφταιγα κιόλας, κουβάλαγα τόσα πολλά που αυτό απλά δε χώραγε, τι έφταιγα??

Αυτό έφυγε βέβαια.. Συνεχιζω με τα πιο πρόσφατα.. Κρύωμα. Κρύωμα χωρίς κάποιο σοβαρό λόγο (και λέω σοβαρό λόγο γιατί παλιά έλεγα "έλα ,μωρέ τι υπερβολικοί που είστε, θα κρυώσω επειδή τουρτουρίζω λιγάκι?" ). Τώρα έχω πάλι πυρετό και ανεβαίνει..
Και γιατί?? Γιατί γυρνώντας από κέντρο γρήγορα με τα πόδια, ενώ κρύωνα αρκετά, λέω "Άσ'το μωρέ, ας μη φορέσω τη ζακέτα που έχω στην τσάντα, περπατάω, θα ζεσταθώ κάποια στιγμή και όλα καλά. Ας βιώσω και λίγο την αλλαγή της εποχής.." Τί έφταιγα και πάλι?

Απλά ήξερα ότι ο οργανισμός μου δεν παραδίδει τόσο εύκολα τα όπλα και βασιζόμουν σε αυτό.. Ή απλά εισακούστηκαν οι προσευχές μου.. Αλλά γιατί τώρα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: